Mini Koszyk
Regulamin serwisu
1. Serwis działa pod adresem internetowym Tanielajki.pl (https://tanielajki.pl) i jest platformą pośrednictwa pomiędzy Klientem a podmiotami trzecimi, służącą do prowadzenia kampanii marketingowych w serwisach społecznościowych (zwanego dalej w niniejszym Regulaminie “Serwisem”).
1.1 Właścicielem i Administratorem Serwisu jest firma – spółka VVES Limited z siedzibą w Londynie przy ul. 7 Bell Yard o numerze rejestracyjnym 12349767
2.1 Przez Korzystanie z Serwisu rozumie się wszelkie formy interakcji z platformą Tanielajki.pl w tym zwłaszcza składanie zamówień na zasadach zawartych w niniejszym Regulaminie.
2.2 Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zobowiązanie do przestrzegania jego zasad.
2.3 Przez “Klienta” rozumie się każdą osobę korzystającą z Serwisu w rozumieniu ust. I Regulaminu.
2.4 Przez “Operatora” bądź “Firmę zewnętrzną” bądź “Firmę trzecią” rozumie się podmiot zupełnie niezależny od Serwisu, który faktycznie zajmuje się świadczeniem usług polegających na zwiększeniu ilości fanów, lajków, obserwujących, wyświetleń, subskrypcji i innych tym podobnych.
- Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania sprawnego komputera PC lub telefonu, przeglądarki internetowej, obsługi JavaScript oraz akceptacji plików Cookies.
- Serwis świadczy wyłącznie usługi pośrednictwa w zawarciu zlecenia kampanii z firmami trzecimi na zlecenie Klienta.
- Klient chcąc skorzystać z Usług Serwisu musi być osobą pełnoletnią w rozumieniu brytyjskiego prawa (ukończenie 18 lat) posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub mieć co najmniej 13 lat i uzyskać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego. Klienci korzystający z Serwisu, którzy mają ukończone 13 lat oświadczają, iż posiadają zgodę o której mowa w zdaniu poprzednim i na żądanie Administratora przedstawią ją. Korzystanie z Serwisu przez osoby, które nie ukończyły 13 roku życia jest zabronione a Administrator posiada uprawnienie do odmowy świadczenia usług w przypadku powzięcia uzasadnionej wątpliwości co do wieku Klienta.
Rejestracja
- Aby dokonać zakupu w serwisie wymagana jest rejestracja.
- Rejestracja wymaga wypełnienia formularza złożonego z loginu, hasła oraz adresu e-mail
- Rejestracja oznacza akceptację niniejszego regulaminu w jego brzmieniu w aktualnym momencie rejestracji.
- Rejestracja w serwisie wymaga weryfikacji poprawności wprowadzonego w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail.
- Rejestracja w serwisie oznacza zgodę na otrzymywanie informacji handlowej, zgodnie z przepisami Privacy and Electronic Communications Regulations 2003 (PECR), na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.
Ochrona i bezpieczeństwo danych osobowych
- Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu jest firma VVES Limited, zarejestrowana w brytyjskim rejestrze przedsiębiorców (Companies House) pod numerem 12349767 (Company numer), pod adresem: 7 Bell Yard, Londyn, Anglia, WC2A 2JR.
1.1 Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Data Protection Act 2018 oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”).
1.2 Administrator szanuje prawo do prywatności i dba o bezpieczeństwo danych Klientów. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL), a dane osobowe są przechowywane na serwerach.
1.3 Wszelkie dane osobowe, które Administrator pozyskał poprzez działalność Serwisu są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
- Przez korzystanie z Serwisu użytkownik wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie jego danych.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za działania osób trzecich powstałe w wyniku udostępniania hasła przez użytkownika lub zaniechań po stronie użytkownika.
- Dane podane przez klienta będą przetwarzane przez administratora w celu realizowania usług oferowanych przez Serwis oraz w celu usprawiedliwionych potrzeb administratora wynikających z przepisów prawa, w szczególności w celach marketingowych świadczonych przez administratora.
- Użytkownik ma prawo do wglądu we wprowadzonych przez siebie danych, ich przetwarzania, poprawiania oraz do zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
- Klient może zażądać usunięcia danych z bazy serwisu bez podania przyczyny. Żądanie takie jest jednoznaczne z likwidacją konta klienta w serwisie i przepadkiem niewykorzystanych środków na kampanię.
- Dalsze szczegóły związane z Polityką prywatności znajdziesz tutaj.
Odpowiedzialność
- Administrator oświadcza, że Serwis nie jest w żaden sposób powiązany z Instagramem, Facebookiem, Youtubem, Twitterem, TikTokiem, Google, Spotify ani ich partnerami. Wszystkie ich loga widoczne w serwisie są ich własnością i są wykorzystywane w celach informacyjnych.
- Administrator oświadcza, że dochowa wszelkich starań w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Serwisu. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane działaniem Serwisu lub brakiem funkcjonowania Serwisu.
- Klient Serwisu przyjmuje do wiadomości wraz ze wszystkimi konsekwencjami, iż Serwis świadczy wyłącznie usługi pośrednictwa pomiędzy Klientem a firmami zewnętrznymi trudniącymi się świadczeniem usług polegających na zwiększeniu ilości fanów, lajków, obserwujących, wyświetleń, subskrypcji i innych tym podobnych.
- Serwis realizuje zamówienie wyłącznie w oparciu o przekazane przez Klienta dane. Serwis nie weryfikuje w żaden sposób przekazanych danych. W przypadku przekazania przez Klienta danych błędnych, niekompletnych bądź nierzetelnych Serwis nie bierze odpowiedzialności za niepowodzenie i brak skuteczności zamówienia. Klientowi w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie o zwrot uiszczonego tytułem zamówienia wynagrodzenia albowiem Serwis na skutek złożonego zamówienia także ponosi szkody majątkowe.
- Klient musi przekazać Serwisowi poprawny link lub nazwę profilu do wybranego serwisu społecznościowego. Przekazana treść (profil, post, film) musi być w pełni publiczna dla osób trzecich tak aby operator realizujący zamówienie wykonał je prawidłowo.
- Klient przyjmuje do wiadomości i to akceptuję, iż Serwis przekazuje operatorowi dane zgodnie ze złożonym zamówieniem i dane zamówienia po przekazaniu do w/w operatora nie mogą być edytowane bądź anulowane. Klientowi w takiej sytuacji nie przysługuje roszczenie o zwrot uiszczonego tytułem zamówienia wynagrodzenia albowiem Serwis na skutek złożonego zamówienia także ponosi szkody majątkowe.
- W przypadku różnicy pomiędzy złożonym zamówieniem a jego ostatecznym efektem, Serwis nie bierze odpowiedzialności za tą różnicę. Na uzasadnione żądanie Klienta Serwis zobowiązuje się do przedłożenia dokumentu świadczącego o fakcie przekazania zamówienia firmie zewnętrznej zgodnie z treścią zamówienia złożonego przez Klienta.
- Serwis zapewnia, iż w przypadku wystąpienia sytuacji o której mowa w ust. 7 dołoży wszelkich starań, w tym przede wszystkim podejmie kontakt z operatorem, celem uzyskania końcowego efektu zamówienia zgodnie z treścią zamówienia złożonego przez Klienta.
- Klient przyjmuje do wiadomości iż Serwis nie gwarantuje stałych i trwałych efektów prowadzonej kampanii lub promocji przez operatora.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody spowodowane udostępnieniem loginu oraz hasła osobom trzecim oraz straty z powodu błędów oprogramowania, szkodliwego oprogramowania pochodzącego z zewnątrz, szkodliwego oprogramowania znajdującego się na komputerze klienta oraz wszelkich innych zdarzeń losowych.
- Administrator nie odpowiada za sposób, w jaki użytkownicy korzystają z udostępnianych przez Serwis narzędzi marketingowych.
- Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za komentarze pozostawiane na stronie przez klientów.
- Administracja ma prawo do zamknięcia każdego konta bez podania przyczyny.
- Administracja serwisu nie ma możliwości cofnięcia lub usunięcia pozyskanych dla klienta usług, wszelkie spadki mogą wynikać z wyboru jakości przez klienta, prowadzonego konta, zasięgu organicznego lub ingerencji programami trzecimi.
- Polubienia obserwacje, komentarze, subskrypcje lub wyświetlenia i inne usługi uzyskane za pośrednictwem serwisu mogą pochodzić z kont z całego świata lub mogą pochodzić od polskich użytkowników, w zależności czego dotyczy oferta.
- Zamówienia o źle uzupełnionych informacjach takich jak błędna nazwa niepoprawny link do zdjęcia , filmu , piosenki itp. nie podlegają zwrotom i nie muszą zostać zrealizowane i/lub w takiej sytuacji serwis nie ma obowiązku realizacji zamówienia w regulaminowym czasie podanym klientowi
Usługi oraz opcje dodatkowe
- Wszystkie ceny wyświetlane w Serwisie są cenami końcowymi i zawierają wszelkie obowiązujące podatki i opłaty, zgodnie z aktualnym statusem podatkowym firmy i obowiązującymi przepisami w Wielkiej Brytanii.
- Ceny usług w Serwisie zależne są od wybranych przez klienta opcji przy ich zakupie. Wszystkie ceny są transparentne, precyzyjnie określone za konkretną usługę a także podane Klientowi przez ich zakupem. Na ostateczną cenę zamówienia składają się następujące czynniki: Cena bazowa, Jakość usługi, Termin realizacji, Gwarancja premium+ na świadczone usługi oraz usługa stopniowego dodawania.
- Poprzez pojęcie “Ceny bazowej” rozumie się: cenę usługi w najniższej możliwej konfiguracji tj. niska jakość bez dodatkowych opcji które są ekstra płatnymi usługami.
- Poprzez pojęcie “Jakość usługi” rozumie się następujące rozróżnienie:
4.1 usługę “Niska jakość” (w Cenie bazowej) która jest usługą o niskiej jakości a polegającej na tym, iż osoby lajkujące bądź obserwujące itp. mogą mieć przypadkowe nazwy (użytkowników) nie muszą mieć zdjęć profilowych a ich profile mogą być puste, ponadto ich konta nie muszą wchodzić w interakcje z kanałem mediów klienta. Konta te są bez gwarancji trwałości operatora oraz nie podlegają uzupełnieniu;
4.2 usługę “Wysoka jakość” i/lub “Premium” (płatna dodatkowo tj. nie zawarta w Cenie bazowej), która jest usługą o wysokiej jakości a polegającej na tym, iż osoby lajkujące bądź obserwujące itp. posiadają własne zdjęcia profilowe, uzupełniony profil i mogą wchodzić w interakcję w profilem a ponadto na świadczoną usługę udzielana jest 30 dniowa gwarancja uzupełnienia od operatora. W przypadku jakości premium, poza cechami jakości wysokiej, usługa jest geotargetowana na region EU+ i/lub USA.
- Poprzez pojęcie “Terminu realizacji” rozumie się następujące rozróżnienie:
5.1 usługa “Normalna” (w Cenie bazowej) przez którą to usługę Serwis zapewnia jej standardowy czas przekazania do realizacji realizację, tj. przekazania zamówienia w ciągu 24 godzin (w przypadku wzmożonej ilości zamówień, może to potrwać nawet do 72 godzin).
5.2 usługa “Błyskawiczna” (płatna dodatkowo tj. nie zawarta w Cenie bazowej) przez którą to usługę Serwis zapewnia, że Twoje zamówienie będzie realizowane jako priorytetowe, z pierwszeństwem przed innymi zamówieniami. Dzięki temu możesz oczekiwać przekazania zamówienia w ciągu 10 minut (standardowo może to potrwać nawet do 72 godzin).
- Poprzez pojęcie “Stopniowe dodawanie” rozumie się świadczenie usługi (płatna dodatkowo tj. nie zawarta w Cenie bazowej) poprzez jej podzielenie zamówienia na odpowiednie części a co powoduje iż świadczona w ten sposób usługa ma lepszą jakość od świadczonej usługi za jednym razem, bez podziału zamówienia.
- Poprzez pojęcie “Gwarancja premium” rozumie się świadczenie usługi (płatnej dodatkowo tj. nie zawartej w Cenie bazowej) poprzez udzielenie dodatkowych 30 dni gwarancji, po 30 dniowym okresie ochrony od operatora – w przypadku jakości wysokiej lub premium. W przypadku usług niskiej jakości gwarancja ta nie obowiązuje.
Płatności
- W serwisie są honorowane następujące formy płatności:
1.1 Płatność przelewem internetowym – płatność jest realizowana za pośrednictwem systemu płatności Cinkciarz.pl oraz Cashbill w czasie rzeczywistym; zamówienie jest realizowane po odnotowaniu wpływu wartości zamówienia na konto w jednym z w/w systemów płatności.
1.2 Płatność kartą – płatność jest realizowana za pośrednictwem systemu płatności Cinkciarz.pl w czasie rzeczywistym; zamówienie jest realizowane po odnotowaniu wpływu wartości zamówienia na konto Serwisu w systemie Cinkciarz.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za poprawne funkcjonowanie systemów płatności.
- Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego działania systemów płatności należy zgłosić bezpośrednio do w/w systemów.
- Realizacja zamówienia następuje natychmiast po zaksięgowaniu płatności.
- Faktura jest wystawiana automatycznie zgodnie z danymi podanymi w zamówieniu.
5.1 Klient może pobrać fakturę po przejściu do zakładki “Faktury” w zakładce “Moje konto”.
5.2 Faktura jest załączana do e-maila z potwierdzeniem zamówienia.
5.3 Faktury są wystawiane zgodnie z brytyjskimi przepisami podatkowymi.
Skarbonka
Serwis Tanielajki.pl oferuje swoim Klientom możliwość korzystania ze Skarbonki (zwanej też Wirtualnym Portfelem). Jest to system rabatowy, który umożliwia gromadzenie i wykorzystywanie rabatów na zakup usług oferowanych wyłącznie przez Serwis.
Rabat za doładowanie
Przy każdym doładowaniu Skarbonki, Klient może otrzymać dodatkowy rabat promocyjny. Rabat ten zostanie automatycznie dodany do salda Skarbonki. Szczegółowe warunki przyznawania rabatów, w tym ich wysokość i okres obowiązywania, będą każdorazowo określone w regulaminie promocji dostępnym na stronie Serwisu.
Rabat za dokonanie zakupu
Za każde prawidłowo złożone i opłacone zamówienie w Serwisie, Klient może otrzymać dodatkowy rabat promocyjny. Rabat ten zostanie automatycznie dodany do salda Skarbonki.
Zasady wykorzystania rabatów:
1) Rabaty zgromadzone w Skarbonce mogą być wykorzystane wyłącznie do obniżenia ceny przyszłych zakupów usług oferowanych przez Serwis Tanielajki.pl.
2) Zgromadzone rabaty nie podlegają wymianie na gotówkę i nie mogą być przekazywane innym użytkownikom.
3) Rabaty w Skarbonce nie są formą e-pieniądza i nie podlegają regulacjom Electronic Money Regulations 2011.
4) Saldo Skarbonki nie może być ujemne. Rabaty są odejmowane od ceny zakupu tylko do wysokości dostępnego salda.
5) Rabaty zgromadzone w Skarbonce są ważne przez okres 12 miesięcy od ostatniej transakcji (otrzymania lub wykorzystania rabatu). Po tym czasie niewykorzystane rabaty mogą wygasnąć, o czym Klient zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem.
Reklamacje
- Każdy z klientów ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usług oferowanych przez Serwis.
- Obsługą reklamacji zajmuje się administracja serwisu.
- Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane poprzez formularz kontaktowy na stronie https://tanielajki.pl/kontakt/ w terminie 7 dni od daty zdarzenia uzasadniającego zwrot. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, przyczynę reklamacji, dane kontaktowe Klienta.
- Reklamacje zgłaszane przez Użytkownika będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia.
- Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
- Od wyniku reklamacji klientowi przysługuje prawo do odwołania, które należy złożyć pisemnie i przesłać pocztą na w/w adres właściciela i administratora serwisu w ciągu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację
- Klientowi nie przysługuje prawo do reklamacji gdy:
7.1 Dobrowolnie usuwa i tym samym zakłóca działanie usług prowadzonych przez operatora za pośrednictwem Tanielajki.pl
7.2 Na skutek błędu lub niewiedzy złożył niepoprawnie zamówienie bądź nie zastosował się do regulaminu.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu należy zgłaszać przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://tanielajki.pl/kontakt/ w terminie 7 dni od daty zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie.
Prawa autorskie
- Wszystkie zdjęcia ich opisy oraz inne materiały wizualne lub tekstowe, zamieszczone na stronie Serwisu są własnością Administratora.
- Zabronione jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie materiałów określonych w ust. 1 powyżej bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Administratora.
Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania usług. Klient, który chce skorzystać z odstąpienia, musi wysłać wiadomość https://tanielajki.pl/kontakt/ z następującymi informacjami: dane kupującego (kontaktowe oraz e-mail); stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość; datę zakupu oraz płatności; informacje o nazwie zakupionej usługi; cenę usługi (ze zniżką jeśli była).
- Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Postanowienia końcowe
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Regulamin należy każdorazowo przeczytać przed złożeniem zamówienia i zaakceptować jego aktualne brzmienie. Korzystanie z usług po zmianie regulaminu oznacza akceptację jego nowego brzmienia
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez klienta w szczególności naruszenia zasad poufności danych administrator może bezpowrotnie skasować konto klienta.
- W razie zmiany lub unieważnienia, wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą strony.
- Niniejszy regulamin jest własnością administratora serwisu Tanielajki.pl który zastrzega sobie prawo do kopiowania/modernizowania w/w regulaminu bez pisemnej zgody.
- Niniejszy regulamin podlega prawu angielskiemu. Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez sądy angielskie, chyba że obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.